fyfan!

hejsansvejsan!
just så så känns det lite dåligt asså. jag är hur hungrig som helst och det var äcklig mat i skolan, några jävligt äckliga chickennuggets med ris och inte ens såsill. fyfan, slutar vid halv 4 också. kommer liksom typ svälta ihjäl. jaja, snart har jag matte. gud vad jag hatar matte också. hatar typ alla ämnen nästan. nejmen, nu känner jag att jag bara babblar på och snackar om absolut ingenting alls. har FORTFARANDE inte internet hemma. det är typ heeelt toltalt cpstört. nu sitter vi här i grupprummet. vännerna och jag, haha. en läser bok, en är deprimerad, tre leker med sina "rikemanstelefoner", en annan sitter vid datorn och så kommer jag här. gud vad jag har tråkigt.
nae, men byebye!

Kommentarer
Postat av: Marre

Vadå "rikemanstelefon"??? xD

2012-03-06 @ 19:01:27
URL: http://disneymarresims.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0