heysan

kände att jag inte hade skrivit på så länge och därför så fick det bli ett inlägg nu. har även extremt tråkigt och mår inte alls bra. ska egentligen köra mitt lilla "kvällspass" som består av lite joggning och sen lite olika övningar. ska verkligen följa dessa sakerna varje kväll. men tror inte jag orkar springa idag. fyfan..
typ tredje dagen på sommarlovet och jag har redan tröttnat. och skolan vill jag ju verkligen inte tillbaka till. nu har ytterligare 4 lärare slutat. och en av dom var ju den bästa såklart. när han berättade det i matsalen sista dagen i skolan, så blev allt så konstigt. jag försökte tänka mig 9:an utan honom. nej, det går inte. det kanske låter lite löjligt, men han har lärt mig så himla mycket under detta året. och alltidalltid varit positiv.
så till skolan vill jag bara säga: FUCK OFF AND DIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0