tjoooo

just nu så sitter jag och passar min kära lillebror Nick som är ett år. mamma skulle iväg och handla mat och ville inte dra ut han nu när det snöar så hemskt. han sitter i mitt knä nu när jag skriver. är inte det lättaste när han ska trycka på alla knappar. vi sitter och lyssnar på jessie j. eller jag gör, han sitter och pekar på fönstret och säger "där". förra veckan provade vi att dra han i sin pulka för första gången. han blev först rädd men sen vägrade han att gå in. haha. så jag antar att han vill ut och åka. får väl bli så sen. så blir han nöjd. måste ändå få lite luft. bye!
sötbild;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tackar, söt bild!

2012-01-26 @ 12:59:30
URL: http://olivish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0