tjenixen

hejhej igen, idag har det varit en ganska lugn dag på praoen men inte för mig. jag är heeelt slut, är inte van vid sånt hårt arbete i skolan. trodde jag aldrig skulle säga detta men eh, JAG SAKNAR SKOOOLAN! jag tror jag har feber. och sen varje gång jag äter så mår jag illa. vet inte vad som är fel. men vet att det är otroligt jobbigt att praoa då. vill inte vara hemma nu heller. känns liksom fel. och förresten så var vi ju och kollade upp marsvinen, det var sår i munnen så dom klippte både tänder och klor. där rök 700:- spänn. men vad gör man inte för sina små älsklingar ?
sitter och kollar på lite sommarklänningar till sommaren. det är ju bra o fixa i tid, om det inte blir ösregn alla dagar som denna sommaren som var. lite olika som jag behöver. dessa är det då..
Shorts , strandklänning och tub som man kan ha på stranden typ. allting kommer ifrån ginatricot. vet dock inte pris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0