skulle bara säga..

att jag kanske inte kommer uppdatera så mycket idag. därför att min mamma har åkt in till bb. så kanske mitt lilla syskon kommer idag, vem vet. så gick med på att passa nick om han är glad och snäll. då är det bara mysigt. ´jag är ganska fastlåst vid honom hela dagen. vi ska nog kanske gå ner till stan eller någonstans iaf. för jag pallar inte sitta inne hela tiden tills mamma kommer hem. det är ju lite drygt. nu har nick varit inne i min ena lillasysters garderob och hämtat och tagit på sig en kjol. (IGEN) så jag får nog gå och aktivera honom lite. hejdå:)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Va roligt!

2012-01-27 @ 19:55:04
URL: http://olivish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0