nyvaken och trött som jag vet inte vad

vaknade nyss, skulle egentligen gjort ett inlägg till igårkväll. men jag somnade faktiskt efter att jag sett revenge. japp, sån är jag. ska käka frukost med mamma och dom nu. egentligen är inte frukost det bästa jag vet men får ändå alltid käka någonting. eller inte när jag ska till skolan men nu är jag ju hemma och då går det bättre. måste verkligen tillbaka till praoen på måndag. vill egentligen inte, det är så himla mycket. är astrött varje gång jag kommer hem på kvällarna. när vi ska praoa i 9:an så ska jag nog ta ett lugnare ställe tror jag. haha det blir nog bäst så. så att jag inte längtar tillbaks till skolan då också. det är ju hemskt att säga... haha

Kommentarer
Postat av: Anna

tack så mycket =) de är bara bra med mig



kram

2012-01-27 @ 09:36:58
URL: http://pitebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0