hejsansvejsan

vaknade vid 12 inatt. fick gå upp för jag mådde inte bra. inte nu heller. så det blev att vara hemma idag, det är ju lite b egentligen men vad gör man inte. vill ju inte vara där och smitta alla gäster. det är ju lite dumt. just nu så kollar jag på barnprogram. älskar att göra det när jag är sjuk. fast jag ska nog kolla på tlc eller mtv snart. mycket bättre. haha. nja, vet inte riktigt. finns typ inget på tvn. och ingen är hemma, bara jag. hoppas att jag kan gå till praoen imorgon. men förmodligen inte. men det vore ju bäst då alltså. jaja, får väl se. syns kanske sen. för jag har ingenting att skriva om just nu.
byebye!<3

Kommentarer
Postat av: Bella Davis

Hej allt bra med dig? kram Bella

2012-01-25 @ 14:00:09
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0