heeej

nu är jag trött alltså. att ta hand om lillebror hela dagen är inte det lättaste. han somnade för en halvtimme sen. pappa kom för ett tagsen och hälsade på. han är kvar fortfarande och ska nog förmodligen sova här också. jonas kom hem ifrån bb nyss. mamma kommer inte förrens imorgon. är asmätt för jag åt tacos för ungefär en timmesen. ska nog käka upp kexchokladen som pappa tog med sig, och lite läsk. det är jag verkligen värd nu när jag har ställt upp så mycket idag. duktig jag är va? yeees i know.
min lillasyster Tillie...

Kommentarer
Postat av: Bella Davis -MODELL BLOGG

Jo då det har vart toppen :)

Har du haft en bra fredag? Kram :)

2012-01-28 @ 01:31:06
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0