skrev inte imorse därför att jag var som död...

då har jag klarat mig igenom den "bästa" skoldagen på veckan. slutade halv 2. så skulle mamma och vi köpa lite fika, för jag vill ha med mig när vi ska åka skridskor klockan 8.20 imorgon på morgonen. asså gud palla det.. har inga skridskor ändå. får väl sitta där och  glo kanske. frågan är ju den hur vi ska hinna vara där i typ en timme och sen hinna tbx till skolan på max en halvtimme.. det tar typ minst en timme till skolan. jag kommer ju att förfrysa alltså. fattar inte hur dom tänker. får väl komma sent till hemkunskapen sen då, det skiter väl jag i va?
då slänger jag in en snygg vinterjacka här då med. dock så har jag ingen så men ska klart köpa.. (didriksson)
den är snyggare på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0