hejhej

vaknade vid 6 idag. det är en timme senare än när jag ska till skolan. går upp vid 6 nu. åh, längtar tills skolan börjar. så man kan ha nersläppt hår igen. nu måste man ha det i en tofs varje dag. så jag duschade nyss och gjorde en jättevacker tofs. eller inte. mitt hår är typ askonstigt. fluffigt, jag vill ha spikrakt. skulle egentligen tagit en bild på min "snygga" outfit som jag har idag, men då ska kameran vara spårlöst borta. och mobilen funkar liksom inte till det. jag har ingen sån "lyxmobil" som alla andra har nu för tiden. känner mig mobbad för det. haha jaja puss&hej.

Kommentarer
Postat av: CONVERSE

- Vad gör du? ^^

2012-02-01 @ 16:47:15
URL: http://minaconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0