to cool 4 school

då har jag nyss fixat till mig lite. ska strax dra mig lite smått mot skolan för ännu en dryg men rolig dag. utan vännerna så hade jag inte velat gå till skolan. jag har tänkt på en sak, sen när vi slutar 9:an så kommer vi förmodligen inte välja samma linje. så jag kommer sakna alla lustigheter vi har för oss, haha. när jag är hemma känns det som om jag saknar någonting, och det är dom. så roliga att umgås med alltså! :) det var väl det som jag ville ha sagt tror jag. efter skolan så är det dax för konfa. som snart är slut. så får inte missa en gång till. det är ju förberedelserna inför konfirmationen. slänger in en konstig bild som jag snabbt som attan tog nyss för att iallafall ha någonting. vet att den är helt konstig, men det kan vi leva med! (y)
aja, bilden gick inte o ladda upp och jag har inte tid nu, den kommer sen ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0