bildbrist!

jag får ursäkta min blogg, just nu så är den inte helt perfekt. något som är mycket viktigt är ju bilderna. jag har värsta stora bildbristen just nu. jag har ingen bra kamera, alltså inga bra bilder. jag hade ju kunnat lägga in bilder även om dom inte är bra, men det behövs batteri till det. och mamma glömmer att köpa det varje gång hon handlar. har typ letat efter batteri i varje leksak som min lillebror har, och fjärrkontrollerna och allt. inga funkar typ. haha.

mamma skulle iväg och handla och lillebror sov så han fick vara hemma med mig. han vaknade för typ 10 min sen och han är hungrig och sur. mamma skulle ju liksom köpa burkmat till honom. det fanns inget annat alternativ än att ge honom glass. fast jag vill ju inte tvätta av honom sen, han är liksom inte så ren och fin om man säger så. :)
slänger in en gullig bild ifrån när han var mycket liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0