vaken fast endå inte

asså jag är vaken men det känns som om jag inte är det. lite lustigt men jaja. nu har jag nyss fixat klart mig och tänkte att därför kunde det vara dax för ett litet inlägg. nu på morgonen så har vi gympa. WOOHO! eller inte. jag som verkligen älskar gympa också. men vi skulle typ ha skeppsbrott eller vad de var. och det var ju ett tagsen man hade de. och igår så tränade jag på min "rullmaskin" här hemma. asså typ att man ska sitta på golvet och typ rulla frammåt och typ träna magen. och visst, jag har träningsverk i magen. men jag har nog mer ont i armarna. :S lustigtlustigt...men vi ses kanske sen. eller ja, det gör vi!
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0