onsdag morgon

godmorgon. nu har jag precis fixat mig och är nästan helt klar. så då tänkte jag att det kunde bli ett litet inlägg. bara ett kort. pallar inte sitta här och skriva massa nu. såhär på morgonen. men iaf, idag så är jag som vanligt jätte trött. eftersom det blev att gå och lägga sig lika sent som vanligt på  vardagarna. men på helgerna så lägger jag mig typ tidigare. asså jag vet inte varför. men det bara blir så. och det borde ju egentligen vara tvärtom. menmen, idag har vi 3 st olika spanska läxor. och jag som hatar spanska.. vi har glosor, att rita sitt rum och skriva ut alla möbler och sånt och så har vi typ något papper med kroppen på spanska. fy vad jobbigt.
men nu blir det att kolla mina vanliga hemsidor som vanligt på morgonen.. men vi ses sen!
byebye!
//sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0