jag är ledsen..

jag har inte kunnat skriva på hela helgen. och det är varannan helg som jag inte kan blogga. därför att jag är iväg varannan helg. varför är skitsamma. men jag är det iaf. och då sitter jag inte precis vid datorn. så det blir de helgerna som jag är hemma som jag kan blogga. men jaja. jag har endå inte gjort något roligt denna helgen så det spelar ingen roll om jag skrivit eller inte. idag har jag spelat wii typ hela dagen och jag kom hem för kanske 2 timmar sen. nu har jag bytt marsvinens bur och duschat. så nu återstår bara att ta något att dricka. känner mig så himla törstigt. förövrigt så ska jag upp vid 6 imorgon, även att jag har lov. (bara för att fläta min lillasysters hår för hon ska till fritids.) ibland så tänker jag på att jag nog är den snällaste storasystern mina syskon kan få. ;D
men jaja puss&hey.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0