hejsan sa!

då har man hunnit med mycket idag. skola, konfa och kollat på tv. och då kommer ett inlägg nu ist. ja precis och konfan var rätt kul. som vanligt. att man tror att den ska vara helt seg men sen är den kul endå. yes, men sen iaf så trodde ingrid ( vår konfirmations präst) eller vad man man kan kalla det. iaf så trodde hon att alla hade gått. men jag stod och väntade på filippa för hon fixade lite grejer. så sa hon: - jag förstår inte hur jag som präst kan förtjäna att ha dessa konfirmanderna som jag har nu. (hon sa det till en annan ledare). och sen sa hon också:- jo, jag kom på det för inte så länge sen.. det är att jag aldrig haft några som är så underbara som dessa är..

och fatta vad gullig hon är... världens bästa präst.. jajemensan. det kan jag lova. <3

jag ska sticka nu byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0