halloj

idag blev jag väckt av min lillebror som skrek. det var väl kanske vid 5 eller lite innan. då hade jag ju inte behövt ställa klockan ens. men jaja. idag är det den tråkigaste, segaste och drygaste dagen på hela veckan.. mentorstid i en timme, SO i typ 2 timmar, NO minst lika länge och bild i typ en timme. vilket innebär att vi slutar vid halv 4. jippie! på en fredag. de måste nog kolla om och ändra vårt schema. den som gjorde det är ju totalt cpig. det är typ bara vår klass och en lärare på hela skolan då. ja, vissa tänker ju med något som dom inte har.
men nu ska jag fixa till mig. blev lite sent idag. skulle lägga in ett inlägg först tänkte jag.
byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0