tjoh

har nyss käkat lite. och kollat på halv åtta hos mig och nu på outsiders. eller ja, tycker det är lite sådär smådrygt idag. när det handlar om några som tror att världen ska gå under. och därför så bygger dom små hus med hjul på och fyller på med mat. en hade 100 kg vete. man ba, okeeeeej normalt?!

nejmen ja, vissa är smarta dom. bara att  dedär borde gått på rätt mkt pengar tror ja. men jaja skit i dom nu. jag köpte ett fint halsband idag på kicks. för 89 lr 79 :-. minns  inte villet av det. och jag tog faktiskt en bild på mig själv med halsbandet på. hade också tänkt lägga in lite gamla bilder som jag skulle gjort för ca en månadsen. men ack då, kamera kablen är såklart borta bara för det.. fy sjutton för min familj. alla bara slänger saker omkring sig.

nu ska jag softa lite. och duscha. sen om några timmar ska jag sova. men det blir inte lätt. 2 av mina systar är iväg och storebror har flytta hemifrån.(var ett tagsen han gjorde det) har lite svårt att somna om det är helt knäpptyst. för då hör jag massa ljud som egentligen inte finns. ja, jag är lite konstig. så det är bara lilla nick hemma av syskonen. som är 9 månader.. haha. jag saknar faktiskt min storebror jättemycket. innan bodde han liksom här och var hemma varje dag. nu har han flyttat och jag träffar han ca 1 gång i månaden. tråkigt värre.. men det positiva är att man kan ha party med techno utan att han störs. själv lyssnar han inte på alls samma musik....
jaja godnatt<3
//sandrish (yeee)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0