tjenamors!

nu har jag precis fixat lite frukost till felicia och te till mig själv. hon vaknade precis en stund efter mig. jag gick väl upp för typ en timmesen kanske. och så har jag fixat mig själv klart också.
idag är det konfa.. även att jag inte pallar det. liksom 2 timmar sitta där och glo och lyssna.. inget kul. jag tänkte ha på mig mitt korshalsband idag. men vet icke om jag kan det eftersom att det gick sönder någon dag efter att jag hade köpt det. (kass kvalité?) även att det kostade typ 100 spänn. och idag är det håltimme. eller vi har väl kanske 1 och en halv timme om man räknar med lunchen.. då blir det kanske stan eller något. jag vet inte än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0