sorry..

jag hann inte skriva någonting igår, var på julmarknad typ hela dagen. först med mamma och dom och sedan även med filippa. mina fötter var blöta, det ösregnade och blåste svinkallt. ingen kul alltså. sen när jag kom hem på kvällen så började det  blåsa skit mycket. det lät typ som om föntrena skulle blåsa iväg. inte kunde jag somna utan det. så vid 1 somnade jag, för att sedan gå upp vid halv 7. (tur att jag har sovmorgon på måndagar då) annars hade jag fått gå upp vid 5 och det hade ju inte varit så himla kul alltså.. men jaja, nu ska jag snart mot gympan. men först ska jag med mamma till nått ställe, kommer inte ihåg vad det hette, haha. byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0