SLUTÄTET MED GODIS SNART?!

jag äter ingen frukost eller mat i skolan och det enda alternativet för mig då är att köpa något i kiosken. och där finns liksom typ läsk, godis, kexchoklad och glass. så det är vad man köper varje dag. och att äta det varje dag blir man tjock av och det kostar bara en massa pengar. så det kan inte fortsätta såhär tycker jag. men liksom vad ska man käka på då? inte vet jag... men jaja, till något heeeelt annat.
nu har jag nyss klätt på mig mina gympakläder. jag sparar bara tid på det eftersom att vi har gympa nu direkt på morgonen. och vi skulle ha pyramider idag.. ok? jag vill dock inte hamna längst ner. och om man ska stå på någon så är det synd om den personen. jag fattar inte hur vår gumpalärare tänker :S
nu ska jag försöka få i mig den kopp te jag gjorde. så byebye..
(utvecklingssamtal sen också ja) (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0