muuums!

nu håller jag på att baka kanelbullar faktiskt. mamma ville att jag skulle det. vet ej varför men hon ville det. dessutom tycker jag det är rätt kul också för den delen. men själva kanelbullarna är ju inte så jättegoda ändå.
det är 15 minuter kvar tills det har jäst klart för första jäsningen så en liten stunds avslappning blir det iallafall kanske. sen blir det tvn ifrån 7-10. och jag hinner ju inte spanskaläxan då.. woops, glömde den. man kan ju inte minnas allting heller? eller kan man det? inte ens en människa med mycket bra minne. ingen kan nog..
 dålig bild på kanel, tagen från google. kände att jag var tvungen till att ha någonting passande till texten. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0