mer zoombie än någonsin

då var det skola idag igen ja. efter en vecka av lov. vilket jag inte pallar. för denna veckan har jag inte fått varken sova ut eller någonting. jag har fått gå upp vid 6 eller 7 varje morgon, vilket är någon timme efter jag går upp när jag ska till skolan också. så det har egentligen inte varit någon skillnad alls på lov och skoldag. detta är nog det värsta lovet någonsin. det bara flöt iväg utan att jag ens märkte det. det blir en fetediss för detta lovet asså.
nu har jag precis fixat mig klart. dragit på mig ett par kläder, tagit av dom, osv..osv.. hela tiden. men nu tror jag att dessa kläderna duger. hoppas iaf. att jag inte får den känslan att jag inte vill ha dom. som jag får hela tiden.. och sminkat till mig har jag också gjort. så nu återstår det bara att ta en alvedon(eftersom att jag är halvt död), se om jag kan få ner lite dricka iaf, packa väskan inför ett gympapass och sen väcka mamma så att hon kan gå upp för att sedan köra mig till skolan. det är väl det jag har att "se fram emot" nu resten av morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0