jag har tråkiiiigt

har verkligen astråkigt. jag skulle somna nick och sa :- nick nana... och han bara skrattade som vanligt. man bara: så trött var han ja.

idag har jag varit med farmor hos kusinerna i listerby. ganska lungt för dom är ändå bara data-geeks. så det var väl det enda dom tänkte på tror jag.
jag och min lillasyster spelade lite spel och så. inget mer. bara tog det lugnt alltså.
och så beställde jag ifrån en katalog som min farster säljer smink. ett läppglans, founfation och en annan sak. och farmor skulle tydligen betala det. det var typ dagens bästa. jajemen..
men iaf. nu ikv så var jag med emelie, min kusin. vi fixade lite te och tilltugg, haha. och så kollade vi på baksmällan part 2. eller ja, kollade på halva, sen skulle mamma tvunget hämta mig. eftersom att jag inte pallade gå hem så fick jag åka med henne vilket fall. asså guuud vad jag älskar tjuckisen i filmen. han är ju verkligen dum i huvudet med. han kan inte vara kry. men omg vad rolig han är. men nu ska jag gå och käka godis och dricka meloncider.
 byebye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0