jag är halvdöd som sagt...

jag är fortfarade väldigt sjuk enligt mig själv. tror att jag vaknade 1000 ggr inatt. så är rätt trött också. och om man sover när man är sjuk och har feber så känner man ju inte av smärtan. tror ni att jag kan somna eller? har försökt enda sen jag la mig vid tvn klockan 7 imorse. det går verkligen inte. får damp på det snart asså. jag är hungrig också, men det finns typ ingenting som går att äta nu när jag är sjuk, mår bara illa av det sen. det enda som jag har käkat idag och igår är ingenting. bara druckit lite saft och massa massa vatten. har kollat på ett awkward maraton. och nu började teen mom 2. visst är det bra, OM DET HADE VARIT NYA AVSNITT!! jag blir verkligen tokig snart. jag har så himla tråkigt. hade nog hellre gått i skolan alltså. (ja, det kom ifrån mig)
 var bara tvungen..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0