i skolaaaan.

nu sitter jag här och har svenska med maria. det handlar om något tråkigt skit. jätte tråkigt faktiskt. har datorn halvvägs uppe. så att hon inte ser att jag sitter här och skriver. men iofs så skulle hon inte märka någonting. eller jo kanke hon hade märkt det, men hon skulle dock inte bry sig alls.
och jag ska ha utvecklingssamtal med henne sen också. man skulle ju typ fylla på någon iup eller någonting hemma. men det har inte jag gjort för jag vet inte ens vad hon menar. de var nått på det där skit schoolsoft.
nu har alla lärare också lagt ut sånt typ vad dom tycker om oss eller vad man ska säga... och jag har fått hur dåligt som helst. dom lärarna är ju precis dumma i huvudet alltså. typ att jag inte jobbat eller någonting på lektionerna. det är HEEEELT fel.. puckon är dom allihop. det är en bra lärare och det är helena... den enda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0