drygdag

det är hur drygt som helst idag tycker jag. var nere hos morfar vid 10 spelade melodikrysset med honom. sen skulle mamma och dom handla och jag åkte hem därför att jag inte mådde så bra. men det gick väl över lite när jag kom hem. nu har jag nyss spelat nicke&nilla med mamma, jonas och lillasyster. asså man jag hade hela brickan full med 25 sånna nicke&nilla brickor. och det hade mamma och dom också. bara det att 3 av dom 25 var sköldpaddor. och det är sånna man ska ha. alltså guud vad jag vinner i spel då, nooot! dom andra hade typ 8,9 och 10. men iaf, snart ska vi väl käka någonting och ikväll när det är mörkt så blir det nog att åka till kyrkogården och kolla på allt fint som blir nu vid halooween. alla ljus och sånt. nice nice.. men vi syns sen kanske..
pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0