buuu

datorn är på lagning så jag har inte tillgång till dator. därför har jag inte bloggat idag. så jag ska helt enkelt bara skirva dagens bästa. det var detta: min lillasyster (som är 6 år) och jag vid tvn imorse. F står för Felicia och Jag för mig själv då.
JAG:- Felicia, kan du klä på dig för annars kommer jag försent till skolan..
F:- Nääää, aldriiiig!
*Jag byter ifrån programmet som hon kollade på tvn. vilket var Dora Utforskaren. Till byggarebob som hon tydligen hatade *
F:-SLUUUUTA!
JAG:- när du har klätt på dig så kan jag byta till dora igen.
*Felicia sitter och bryr sig inte mer. så jag byter kanal igen till 3:an vilket är top model. med engelskt prat som hon inte fattar. och hon kan inte läsa heller*
F:- BYYYYYYYYYYYT TILLBAKA TILL DOOORA!
JAG:- glöm det. klä på dig istället.
F:- Asså har du typ ätit cppiller idag eller?
*ASGARV*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0