tjenatjena

nu har jag varit ute på fotbollsplanen och sparkat lite fotboll med felicia och my. i typ en timme. och nu har jag precis duschat. efter att jag har skrivit klart detta så vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra. tänkte lägga mig tidigt idag för en gångs skull. men det är lite väl tidigt att gå och lägga sig 20 över 6. kanske går och kollar på bolibompa med mamma och dom. tror detta blir det sista inlägget idag faktiskt. och ja, jag vet att jag har typ inga bilder och bara sånna tagna från google eller nått. men när jag får råd osv..osv.. så ska jag köpa en systemkamera som jag velat ha i ett par år nu. det är bara till att kämpa på när det gäller den saken. aja, nu ska jag göra någonting annat.  P.S . my håller på och gnäller på mig hela tiden..hon är en idiot!!! bara så ni vet..
pussochgodnatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0