måndag

nu har jag nyss varit ute en liten runda. eller ja, en ganska lång runda mamma och vi. i ett par timmar. eller kanske typ iaf nästan 2 stycken. efter typ en och en halv timme så gick vi till fotbollsplanen som finns här uppe. och det är ju en sådan med ganska högt stängsel och fotbollsmål osv.. det är ju sånt plastgräs där.  iaf så satt det ett par utlänningafruar där med sina små barn.(INNE PÅ FOTBOLLSPLANEN ALLTSÅ!!) det finns typ 6 bänkar med bord utanför där eller nått. då skulle dom självklart sitta där INNE på en filt och fika. det är klart att den minsta ungen där fick en boll på sig. då började dom idioterna och kaxa, som alltid. men man måste ju fatta själv att man inte kan sitta inne på en fotbollsplan och fika utan att få en boll på sig. så mamma och dom tar upp det med vaktmästarna och de sen. det måste dom ju. asså inte för att jag är rasist och så. men sånna folk av dom som håller på så behövde inte komma hit från början tycker inte jag. inte om dom håller på så.  jag är så förbannae att jag kokar. tur att jag gick och duschade i kallt vatten. det hjälpte lite. men iaf.. klockan åtta ska jag kolla på det grejset som personerna gör saker i mörker ( minns inte namnet). ja, som sagt jag är så arg att jag inte orkar skriva mer. usch, säger jag bara!;)
hejssvejs!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0