måndag och första inlägget

hejhej!
detta får väl bli mitt första inlägg på den nya bloggen då. det gick som det gick på den gamla. men nu, ny blogg och vi får väl se om jag fixar att skriva lite iaf. det blev ju inte så mkt skrivet på den andra. asså ärligt detta är ganska svårt. liksom vad ska jag skriva om egentligen?;) jo kan skriva om min dag förresten....

gick upp och gick till bussen osv..osv....you know.
mentorstid.
idrott.
SO.
lunch.
matte.
spanska.
och sen fick jag slå en chansning och hoppas på att någon skulle vara hemma.eftersom att mamma och dom snott mina nyklar.men yeeeeeees! robin var hemma. tur de iaf.och nu kom mamma och jonas + nick och my hem. hörde innan av robin att datorn inte riktigt stod rätt till. och jag vet nog vem som får skit för de sen.nejmen, iaf my kommer skylla på mig. men det får man väl tåla.haha. på lördag blir det dop för nick. då ska jag använda min klänning som jag köpte för ett antal månader sen.d.vs typ minst 3,5 månader sen.och skolan slutar snart. mycket bra på en gång tycker jag. nu ska jag kolla vad mamma ska göra för mat idag.börjar känna mig riktigt hungrig.
hejsvejs!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0