gókväll!

hej igen.
"allas dator" som är ute i hallen funkar nu inte över huvudtaget. så det är bara min som funkar. eller den funkar ju knappt den heller. asså jag pallar inte med den nu heller egentligen. endel knappar låser sig så det inte går stt skriva på dom. jag tänkte slita bort dom och sen sätta tillbaka dom igen. men det är nog bäst att jag låter dom vara som dom är. liksom, jag och datorer..vi kommer inte överrens alls. har precis gjort klart SO-läxan nu. som skulle vara inlämnad för bara 1,5 månader sen. men bättre sent än aldrig. han ska vara glad att jag lämnar in över huvudtaget. det är inte så vanligt att jag gör det faktiskt. men nu känner jag mig stolt om jag får säga det själv. nu blir det nog en liten runda och bläddra igenom alla kanaler på tv:n.
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0