godmorgon

god morgon tisdag!
jag gick upp ungefär vid 6 idag,en timme senare än vanligt. och självklart på det så skulle jag försova mig ännu längre. försov mig till 06:56. det var hemskt. jag fick en kvart på mig att fixa till mig lite. och dra på lite kläder. och det var precis att jag hann. jag och filippa gick ner idag. det tog bara 45 min eller nått,haha. men nu ska vi ha NO såhär mitt på morgonen. och helena märker ju knappt att man är där, så det är bara till att dra därifrån. fast nej, jag stannar nog kvar och lyssnar på de hemskt dumma sakerna hon ska berätta om. men vill egentligen inte höra. utan vill bara stänga av öronen. tur jag tog med mig mina hörlurar till mobilen!(y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0