god eftermiddag

har nyss klippt ett marsvins klor. eller inte alla. för han ville inte. men nästan alla. för ett tagsen så har jag varit på lantmannafärren eller vad den nu heter och inhandlat nya saker till mitt älskade marsvin amadeus och my min lillasysters marsvin findus. det blev lyxmat för 35:-, en brun matskål för 39:-, ett svart koppel för 99:-. alltså för typ 172:-. fick även lite godis till gratis. haha. jag har provat kopplet nu för jag skulle se hur det gick att ha sådant på honom. han är ju rätt tjock kan jag tyvärr säga. men jo, det gick. men han fick snespel och skulle bita mig. och de har han aldrig gjort innan ju. jag tyckte så synd om honom. gillar egentligen inte koppel på djur. men är tvungen för att han ska kunna gå ut och äta gräs ibland. ist för att bara sitta inne och glo i buren hela dagarna. men jaja, sånt är livet. äh, vi syns. ska äta halvsmält glass nu pga att mamma glömde lägga in den. haha. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0