28 juli

har inte hunnit skriva någonting. men johanna sov över här inatt iaf. my, hon och jag spelade monopol ett tag. och sen sa jag:- stäng fönstret nu snälla. för det var massa fjärilar utanför. sedan tänkte vi inte mer på det. vi hörde att någon slängde någonting på rutan. (det var bara vi 3 uppe då)  ingen av oss vågade kolla, men tillslut gick jag och kollade vem det var, så var det moa, johannas syster. och vi trodde senare att någon knackade på ytterdörren. men det var bara jonas som var på toa. och sen öppnade någno ytterdörren och det var jonas som varit ute och rökt. och precis innan någon hann stänga fönstret sen så kom de in typ 2 stycken. sen kom det bara fler och fler. vi tog burkar och massa skit för att få ut den. asså alla var as rädda för fjärilarna asså. shit vad rädda vi var hela kvällen. haha sjukt kul hade vi iaf. och idag har jag köpt nya skor. dom kommer här neranför..

vita björnborg skor från team sportia på rean för 199:-. egentligen 399:-
höga canvas.(fanns inga låga i min storlek) kostade 100:- på rean på team sportia. egentligen 299:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0